Hogyan működik

A hatékony, teljesen kiszervezett leltározás tervezést, nyílt kommunikációt, szaktudást és tapasztalatot igényel. Szolgáltatásainkat úgy alakítottuk ki, hogy megfeleljenek a kiskereskedelmi műveletek minden típusának és méretének, biztosítva a pontosságot és a hatékonyságot. Íme a folyamataink:

Üzlet Leltárra Való Felkészítése

auditcsapataink segítenek az üzletek és raktárak előkészítésében, beleértve a készletek rendezését és az összes leltári tétel elérhetőségének biztosítását. Ez a lépés garantálja a maximális hatékonyságot és pontosságot a leltározás során

Leltározás Végrehajtása

leltárauditoraink bevált folyamatokat és fejlett technológiát használnak, beleértve a tableteket, kézi eszközöket és ujjhegy-lézereket. A technológia biztosítja, hogy minden tétel pontosan legyen megszámolva, és az esetleges eltérések azonnal jelezve legyenek

Felelősség és Átláthatóság a Leltározásban

valós idejű betekintést nyújtunk a leltári adatokba a folyamat alatt és után. Ez lehetővé teszi az eltérések azonosítását és a készletszintek tiszta és pontos képének megismerését

Technológia Által Támogatott Jelentéskészítés

leltározási szolgáltatásainkat olyan technológia hajtja, amely részletes jelentéseket készít, beleértve az SKU-specifikus adatokat a leltározási célok és követelmények szerint

Személyre Szabott Leltármegoldások

tisztában vagyunk vele, hogy minden kiskereskedelmi vállalkozás egyedi, ezért személyre szabott leltármegoldásokat kínálunk, amelyek megfelelnek az egyedi igényeidnek. Legyen szó időszakos leltározásról, folyamatos készletnyilvántartásról vagy egyszeri auditálásról, megtervezzük a megfelelő megoldást

Leltár Utáni Elemzés

az üzleti leltár után átfogó elemzést nyújtunk az eredményekről, beleértve a részletes jelentéseket a készlethiányokról, eltérésekről és trendekről. Emellett fiókvezetőink segítenek az adatok értelmezésében és megvalósítható javaslatokat kínálnak

Folyamatos Fejlesztés

elkötelezettek vagyunk a leltározási szolgáltatások folyamatos fejlesztése mellett, rendszeresen átvizsgálva folyamatainkat és technológiánkat a maximális pontosság és hatékonyság érdekében. Célunk, hogy pontos és időben történő leltározást biztosítsunk számodra

Pontos Készletadat-kezelés

a leltározási szolgáltatásaink mellett megfelelőségi auditokat is kínálunk, például polcokon elérhetőségi jelentéseket és hiányelemzéseket

Miért az RGIS?

Az RGIS-nél szakértelmünkkel, technológiánkkal és országos lefedettségünkkel emeljük a kiskereskedelmi üzletek leltározási élményét. Íme, mi tesz minket különlegessé:

  • Szakértelem: Auditoraink átfogó képzésben részesülnek üzletek és raktárak leltározási környezetében, biztosítva a pontos és hatékony leltárszámlálást.
  • Tapasztalat: Évtizedes iparági tapasztalataink alapján ránk bízhatod a leltározási igényeid kezelését. Auditoraink megértik a kiskereskedelmi műveletek összetettségét, és könnyedén kezelik azokat, lehetővé téve, hogy az üzletedre és vásárlóidra összpontosíthass.
  • Csúcstechnológia: Technológiánk magában foglalja a tableteket, kézi eszközöket és ujjhegy-lézereket, amelyeket az évek során a pontosság optimalizálására fejlesztettek ki. Minden adat zökkenőmentesen feltöltődik a biztonságos iCloudunkba, valós idejű betekintést nyújtva a tájékozott döntéshozatalhoz.
  • Országos Lefedettség: Az RGIS országos lefedettséget kínál, készen állva minden teljesen kiszervezett leltározási igényed kielégítésére.

Lépj velünk kapcsolatba, hogy időpontot egyeztess egy kötelezettségmentes találkozóra és helyszíni látogatásra. Bízd ránk az üzleti leltározási folyamatot még ma, és szerezd meg azokat az információkat, amelyek sikerhez vezetnek.

Esettanulmányok