Áruház felújítási projekt

Egy szupermarketlánc, amely a fagyasztott élelmiszerek, köztük készételek és zöldségek értékesítésére helyezi a hangsúlyt, kérte az RGIS támogatását. A szupermarketlánc nem fagyasztott élelmiszereket is árusít, például zöldségeket, húst, tejtermékeket és szárazárukat, és üzletei vannak az Egyesült Királyságban, Írországban, Spanyolországban, a Cseh Köztársaságban, Izlandon, Norvégiában, Jerseyben, Máltán, Guernseyben és Portugáliában.

KÖVETELMÉNYEK
Az üzletláncnak támogatásra volt szüksége egy 862 üzletet érintő, négy hónapon belül befejezendő nagyszabású felújításhoz. A vállalat a következőket kérte az RGIS-től:

  • Tapasztalt árufeltöltő csapatok
  • Országos szintű lefedettség
  • Minden csapatnak naponta legalább két üzletet kell teljesítenie – ezért több csapat is lehet egyszerre
  • A szűkös határidő betartása érdekében: 862 üzletet kellet négy hónap alatt befejezni
  • Az üzlet planogramjának megvalósítása
  • A csapatoknak a régi üzletberendezéseket le kell bontaniuk és újakat építeniük helyettük
  • Az áruház kijelzőit be kell állítani és telepíteni

MEGOLDÁS
Az áruházlánc az RGIS-szel együttműködve valósította meg az üzletfelújítási projektet, és az RGIS a következőket nyújtotta:

  • Teljesen képzett és koordinált több kétszemélyes csapatot helyeztek ki számos helyi kerületi területre
  • Minden RGIS-csapat naponta legalább két üzletet fejezett be
  • A munkák közé tartozott:
    • Bontás
    • Áruházi berendezési tárgyak telepítése
    • Kijelző telepítések
    • Planogram megvalósítása

EREDMÉNYEK
A vállalat úgy találta, hogy az üzletfelújítási projekt RGIS-hez történő kiszervezésével a következő eredményeket érte el:

  • A speciális RGIS csapatok kizárólag a projekten dolgoztak
  • A projekt minden üzletben időben befejeződött, az áruház planogramjainak aprólékos megvalósításával minden helyszínen
  • A speciális szerelvényeket helyesen telepítették, és a régi szerelvényeket és a grafikákat teljesen eltávolították
  • A projekt irányítását az RGIS menedzserei végezték, akik rendszeresen jelentést tettek az ügyfélnek