Éjszakai szupermarketlánc átalakítása és készletfeltöltése

Egy nagy kereskedelmi vállalat, amely világszerte mintegy 211 hipermarkettel rendelkezik, igényelte az RGIS támogatását. A kereskedőnek hatalmas, 100 000 négyzetlábig terjedő terekben hagyományos szupermarketeket és áruházi koncepciót ötvöző üzletei és kisebb szupermarketei vannak.A kereskedő a digitális technológia és a fizikai üzletek előnyeit ötvözi, hogy személyre szabott élményt nyújtson a vásárlóknak. A kereskedő 19 hipermarketjével és 5 szupermarketjével a top 10 kiskereskedő közé tartozik Magyarországon.

KÖVETELMÉNYEK

Az RGIS már több mint 10 éve dolgozik együtt a kereskedővel, leltározási, áruforgalmi és szállítási ellenőrzési szolgáltatásokat nyújt jelenleg is számára. A vállalatnak három szupermarket átalakításához és feltöltéséhez volt szüksége megoldásra, ezért az RGIS-től a következőket kérte:

  • Polcszervíz és átalakítási tapasztalat
  • Éjszakai munkavégzést kell végezzenek, hogy ne befolyásolja az ügyfeleket vagy a személyzetet
  • Három üzlet teljes átalakítása
  • A planogramokat minden üzletben tökéletesen kellett kivitelezni
  • Az elektronikus polccímkék helyes újbóli felszerelése az üzletekben

MEGOLDÁS
A kereskedő az RGIS-szel közösen végezte el az éjszakai szupermarket átalakítási és a feltöltési projektet, és ehhez az RGIS a következőket biztosította:

  • Az RGIS-es csapatok az üzletvezetőkkel közösen tervet és eljárásokat dolgoztak ki a projekt kezdése előtt
  • Üzletenként 9 tapasztalt RGIS árufeltöltőből álló csapat beosztása, akik éjszakánként 10 órás műszakokban dolgoznak
  • Az RGIS csapatok az egyes részlegeken végig haladva eltávolították a termékeket a polcokról, leltárt készítettek a készletekről, és az új planogramok alapján összeállították a polcokat
  • Miután az üzletvezetők jóváhagyták, a polcokat feltöltötték, és az ügyfél rendszereinek felhasználásával új ESL-rendszereket telepítettek

EREDMÉNYEK

A kereskedő úgy találta, hogy az éjszakai szupermarket átalakítási és feltöltési projekt RGIS-hez történő kiszervezésével a következő eredményeket érte el:

  • Az ügyfél úgy látta, hogy a folyamat hatékonyabb és pontosabb, mint a belső alkalmazottak alkalmazása, mivel az RGIS tapasztalt árufeltöltőit alkalmazták
  • Az üzleteket nem kellett bezárni, és a vásárlók sem voltak érintettek a projekt két hete alatt, mivel az RGIS-csapatok éjjel is tudtak dolgozni
  • Az üzleteket átalakították, a készleteket feltöltötték és az ESL-t időben telepítették, szigorúan követve az ügyfél által megadott új planogramokat
  • Az ügyfél nagyon elégedett volt a pontossággal és a szolgáltatással
  • Az RGIS csapatok által már be van ütemezve a további üzletek