Ünnepek alatti árufeltöltés

Egy brit multinacionális élelmiszer- és általános árucikk kereskedőnek szüksége volt az RGIS segítségére. A bruttó bevételek alapján a világ harmadik legnagyobb kereskedője. Ázsia és Európa hét országában rendelkezik üzletekkel, és piacvezető az élelmiszerüzletekben az Egyesült Királyságban, Írországban, Magyarországon és Thaiföldön.

KÖVETELMÉNYEK

Az áruházak támogatásában az RGIS olyan szakemberekből álló csapatot biztosított, akik jártasak voltak a termékek ismeretében, és szakmai képzésben részesültek. Ez segített javítani a polcon elérhető készletet, valamint az ügyfelek vásárlási élményét. Támogatta az élelmiszer-kereskedőt az értékesítés növelésében.

Az optimális készletszintek elérhetőségének és maximalizálásának biztosítása egy forgalmas időszakban:

  • 70+ üzlet segítése a karácsony előtti és utáni négyhetes időszakban, több mint 2000 nappali és éjszakai műszak teljesítésével
  • Az üzlet támogatása a raktárkészlet elérhetőségével kapcsolatban
  • Segítség abban, hogy a vállalat alkalmazottai az ügyfélkiszolgálásra és a “minden nap egy kicsit jobbá tegye a vásárlási élményt” alapvető céljának fenntartására összpontosíthassanak

MEGOLDÁS

Az RGIS együttműködött a szállítási terv ütemezésében és megtervezésében, szükség szerint támogatva az üzleteket. Az RGIS a következőt tette:

  • Célzott csapatok biztosítása árufeltöltői támogatásra az Egyesült Királyság üzleteiben, az összes osztályon
  • A csapat minden tagjának oktatását biztosította, hogy az alkalmazottak teljes mértékben betartsák az előírt vállalati gyakorlatokat, és a vállalat márkájának nagyköveteként járjanak el
  • Az RGIS több mint 100 alkalmazottat osztott be a nappali és éjszakai műszakok támogatására, hogy a készletigényeket egy négyhetes időszak alatt kielégítse

EREDMÉNYEK

Proaktív partnerségi megközelítés. Az RGIS a következőkben támogatta az ügyfelet:

  • Jóváhagyta a termékek folyamatos feltöltését, ami a polcon lévő készletek rendelkezésre állása révén nagyobb értékesítési tendenciát eredményezett
  • Sikerült teljesíteni az élelmiszer-kereskedő ügyfélszolgálati elvárásait, tiszteletben tartva a “márkát”, miközben a boltban dolgoztunk, és ezzel is javítva a vásárlási élményt
  • Sikerült gyorsan reagálni a személyzet késői kéréseire, támogatva a bolti műveleteket