Fürdőszobai bemutatóterem részleges és teljes átalakítása
A Franciaországban 500 értékesítési pontból álló hálózattal rendelkező, a szakemberek és magánszemélyek számára szaniter-, fűtés- és vízvezeték-szerelésre szakosodott nagy viszont eladói csoportnak szüksége volt az RGIS támogatására. A csoport egyik leányvállalatának új üzletkoncepciót kellett bevezetnie a fürdőszobai termek részén.
KÖVETELMÉNYEK
Annak érdekében, hogy a kereskedelmi vállalat növelje teljesítményét és fejlessze piaci részesedését, az ügyfél elérés és a termékkínálat felülvizsgálata érdekében megkezdte önkiszolgáló szolgáltatásainak újra tervezését. A Covid-19 járvány óta megváltozott piaci környezet és a barkácspiac hatalmas növekedése miatt a forgalmazó csoportnak segítségre volt szüksége a fürdőszobai bemutatóterem átalakításához.
Bár a vállalatnak volt saját kereskedelmi csapata, az RGIS-től a következőket kérték:
- Szakértelem a kereskedelem és az átalakítás terén
- Országos lefedettség egész Franciaországban
- 70 üzlet átalakítása (33 teljes és 37 részleges)
- A polcok felszerelését napközben, az üzlet megzavarása nélkül kell elvégezni
MEGOLDÁS
A vállalat az RGIS-szel kötött partnerséget az országos fürdőszobai bemutatóterem és önkiszolgáló átalakítási projekt befejezéséhez, és az RGIS a következőket biztosította:
- Tapasztalt RGIS merchandiserekből álló, dedikált csapatok beosztása a projekt és az üzlet méretétől függően (teljes – 2-6 fő 5 hétig; részleges – 2 fő 1-3 napra)
- Az RGIS csapatai eltávolították a polcokat, zónánként mozgatták az árukat, mielőtt összeszerelték volna az önkiszolgáló tér új gondoláit
- A fürdőszobai bemutatótermek elrendezése az értékesítési terveknek megfelelően
- Napi jelentések készítése az építkezések előre haladásáról és minőségi jelentések készítése minden hétvégén
- Az RGIS csapatai a vállalat Kereskedelmi projektmenedzsereivel együtt dolgoztak, és tiszteletben tartották a specifikációkat és az ütemtervet
EREDMÉNYEK
A vállalat az országos fürdőszobai bemutatóterem és önkiszolgáló átalakítási projekt RGIS-hez történő kiszervezésével a következő eredményeket érte el:
- A szakértő csapatokat hatékonyan beosztották az egyes üzletek igényeinek, méretének megfelelően
- A vállalat kereskedelmi vezetői át tudták szervezni az operatív személyzetet más, a vállalat számára nagyobb hozzáadott értéket képviselő feladatokra
- 70 üzletének átalakítási szolgáltatása, a vásárlók és a személyzet megzavarása nélkül
- A vállalat a projektmenedzserek által meghatározott árufeltöltői szabályoknak megfelelően továbbfejlesztette fürdőszobai bemutatótermeit és új önkiszolgáló területeket alakított ki
- Az új üzletkoncepció gyors és hatékony bevezetése vonzó értékesítési területek kialakításával