Fürdőszobai bemutatóterem részleges és teljes átalakítása

A Franciaországban 500 értékesítési pontból álló hálózattal rendelkező, a szakemberek és magánszemélyek számára szaniter-, fűtés- és vízvezeték-szerelésre szakosodott nagy viszont eladói csoportnak szüksége volt az RGIS támogatására. A csoport egyik leányvállalatának új üzletkoncepciót kellett bevezetnie a fürdőszobai termek részén.

KÖVETELMÉNYEK
Annak érdekében, hogy a kereskedelmi vállalat növelje teljesítményét és fejlessze piaci részesedését, az ügyfél elérés és a termékkínálat felülvizsgálata érdekében megkezdte önkiszolgáló szolgáltatásainak újra tervezését. A Covid-19 járvány óta megváltozott piaci környezet és a barkácspiac hatalmas növekedése miatt a forgalmazó csoportnak segítségre volt szüksége a fürdőszobai bemutatóterem átalakításához.

Bár a vállalatnak volt saját kereskedelmi csapata, az RGIS-től a következőket kérték:

  • Szakértelem a kereskedelem és az átalakítás terén
  • Országos lefedettség egész Franciaországban
  • 70 üzlet átalakítása (33 teljes és 37 részleges)
  • A polcok felszerelését napközben, az üzlet megzavarása nélkül kell elvégezni

MEGOLDÁS
A vállalat az RGIS-szel kötött partnerséget az országos fürdőszobai bemutatóterem és önkiszolgáló átalakítási projekt befejezéséhez, és az RGIS a következőket biztosította:

  • Tapasztalt RGIS merchandiserekből álló, dedikált csapatok beosztása a projekt és az üzlet méretétől függően (teljes – 2-6 fő 5 hétig; részleges – 2 fő 1-3 napra)
  • Az RGIS csapatai eltávolították a polcokat, zónánként mozgatták az árukat, mielőtt összeszerelték volna az önkiszolgáló tér új gondoláit
  • A fürdőszobai bemutatótermek elrendezése az értékesítési terveknek megfelelően
  • Napi jelentések készítése az építkezések előre haladásáról és minőségi jelentések készítése minden hétvégén
  • Az RGIS csapatai a vállalat Kereskedelmi projektmenedzsereivel együtt dolgoztak, és tiszteletben tartották a specifikációkat és az ütemtervet

EREDMÉNYEK
A vállalat az országos fürdőszobai bemutatóterem és önkiszolgáló átalakítási projekt RGIS-hez történő kiszervezésével a következő eredményeket érte el:

  • A szakértő csapatokat hatékonyan beosztották az egyes üzletek igényeinek, méretének megfelelően
  • A vállalat kereskedelmi vezetői át tudták szervezni az operatív személyzetet más, a vállalat számára nagyobb hozzáadott értéket képviselő feladatokra
  • 70 üzletének átalakítási szolgáltatása, a vásárlók és a személyzet megzavarása nélkül
  • A vállalat a projektmenedzserek által meghatározott árufeltöltői szabályoknak megfelelően továbbfejlesztette fürdőszobai bemutatótermeit és új önkiszolgáló területeket alakított ki
  • Az új üzletkoncepció gyors és hatékony bevezetése vonzó értékesítési területek kialakításával