Reptéri szálloda tárgyi eszköz leltár

Egy lengyelországi reptéri szálloda kérte az RGIS segítségét. A tárgyi eszközök leltárát négyévente kellett elvégezni, utoljára 2018-ban volt, és ebben az évben a megrendelő az RGIS-szel való együttműködés mellett döntött.

KÖVETELMÉNYEK
A szállodának pontos tárgyi eszköz leltárra volt szüksége, hogy feltárja azokat a veszteségeket, amelyekről az elmúlt négy év során esetleg nem tudtak, ezért az RGIS-től a következőket kérte:

  • Számolja össze a szálloda összes tárgyi eszközét mind a négy emeleten, beleértve a 178 vendégszobát, éttermet, előcsarnokot, konyhát, raktárokat és adminisztrációs helyiségeket
  • Végezze el a leltárt hatékonyan és kevesebb, mint négy nap alatt
  • Pontos, naprakész eszköznyilvántartást készítsen

MEGOLDÁS
A reptéri szálloda az RGIS-szel együttműködve végezte a szállodai tárgyieszköz-leltár projektet, és az RGIS a következőket biztosította:

  • A megrendelő által biztosított építési tervek alapján az RGIS egy 10 fős tapasztalt RGIS számolókból álló csapatot tervezett, öt csoportra osztotta a csapatokat, amelyeknek a szálloda egy-egy területét jelölte ki
  • A szobák nagy száma miatt a takarítási részleghez három auditor csoportot rendeltek. A hatékonyabb munkavégzés érdekében az RGIS egy excel-táblázatot készített, amely jelezte, hogy az egyes szobákban milyen eszközök találhatók. Ez segített, abban hogy a csapatoknak jobban át lássák, hogy valamit meg kell-e számolni vagy sem.
  • A másik két csoport az épület adminisztrációs és műszaki részein végezte el a leltárt
  • A szálloda eszközeit vonalkódokkal címkézték fel, és a szkennelés után az RGIS rendszer kiegészítette az eszköznyilvántartás többi információját, amelyet egy adott adatbázisból vettek át
  • A címke nélküli eszközöket ideiglenes vonalkóddal címkézték fel, és naplózták az eszközre vonatkozó információkat, beleértve a sorozatszámot, a helyet és a részleget

EREDMÉNYEK
A szállodai projekt RGIS-hez történő kiszervezésével a következő eredményeket érte el:

  • A csapatok összesen 7700 tárgyi eszközt és felszerelést vettek fel leltárba
  • Az eltérés listákat összevetettük a nyilvántartással, és a hiányzó vonalkódokkal rendelkező eszközöket hozzáadtuk a nyilvántartáshoz
  • A leltár hatékonyan befejeződött a kért négy napon belül, egy hétvége alatt
  • A pontos és kibővített adatoknak köszönhetően az ügyfél könnyen megcélozhatta a különböző területeken számba vett eszközöket, és szétválogathatta azokat, hogy megtalálja, mi hiányzik a meglévő eszközök hasznosításához
  • Az ügyfél meglévő eszköznyilvántartását frissítettük a naprakész pontos információkkal