Reptéri szálloda tárgyi eszköz leltár

Egy lengyelországi reptéri szálloda kérte az RGIS segítségét. A tárgyi eszközök leltárát négyévente kellett elvégezni, utoljára 2018-ban volt, és ebben az évben a megrendelő az RGIS-szel való együttműködés mellett döntött.
KÖVETELMÉNYEK
A szállodának pontos tárgyi eszköz leltárra volt szüksége, hogy feltárja azokat a veszteségeket, amelyekről az elmúlt négy év során esetleg nem tudtak, ezért az RGIS-től a következőket kérte:
- Számolja össze a szálloda összes tárgyi eszközét mind a négy emeleten, beleértve a 178 vendégszobát, éttermet, előcsarnokot, konyhát, raktárokat és adminisztrációs helyiségeket
- Végezze el a leltárt hatékonyan és kevesebb, mint négy nap alatt
- Pontos, naprakész eszköznyilvántartást készítsen
MEGOLDÁS
A reptéri szálloda az RGIS-szel együttműködve végezte a szállodai tárgyieszköz-leltár projektet, és az RGIS a következőket biztosította:
- A megrendelő által biztosított építési tervek alapján az RGIS egy 10 fős tapasztalt RGIS számolókból álló csapatot tervezett, öt csoportra osztotta a csapatokat, amelyeknek a szálloda egy-egy területét jelölte ki
- A szobák nagy száma miatt a takarítási részleghez három auditor csoportot rendeltek. A hatékonyabb munkavégzés érdekében az RGIS egy excel-táblázatot készített, amely jelezte, hogy az egyes szobákban milyen eszközök találhatók. Ez segített, abban hogy a csapatoknak jobban át lássák, hogy valamit meg kell-e számolni vagy sem.
- A másik két csoport az épület adminisztrációs és műszaki részein végezte el a leltárt
- A szálloda eszközeit vonalkódokkal címkézték fel, és a szkennelés után az RGIS rendszer kiegészítette az eszköznyilvántartás többi információját, amelyet egy adott adatbázisból vettek át
- A címke nélküli eszközöket ideiglenes vonalkóddal címkézték fel, és naplózták az eszközre vonatkozó információkat, beleértve a sorozatszámot, a helyet és a részleget
EREDMÉNYEK
A szállodai projekt RGIS-hez történő kiszervezésével a következő eredményeket érte el:
- A csapatok összesen 7700 tárgyi eszközt és felszerelést vettek fel leltárba
- Az eltérés listákat összevetettük a nyilvántartással, és a hiányzó vonalkódokkal rendelkező eszközöket hozzáadtuk a nyilvántartáshoz
- A leltár hatékonyan befejeződött a kért négy napon belül, egy hétvége alatt
- A pontos és kibővített adatoknak köszönhetően az ügyfél könnyen megcélozhatta a különböző területeken számba vett eszközöket, és szétválogathatta azokat, hogy megtalálja, mi hiányzik a meglévő eszközök hasznosításához
- Az ügyfél meglévő eszköznyilvántartását frissítettük a naprakész pontos információkkal