Iskolai Eszköz Leltár
Az iskolák az RGIS-től kértek segítséget az egyes iskolák eszköznyilvántartásának ellenőrzésére és frissítésére. Minden iskola alkalmaz egy gazdasági vezetőt, aki felelős a lista karbantartásáért.
KÖVETELMÉNYEK
Az egyes iskolák gazdasági vezetője rendszeresen karbantartja az eszköznyilvántartást, azonban az RGIS-nek évente vagy félévente teljes körű ellenőrzést kell készítenie és frissítenie az egyes iskolák jegyzékét. Az iskolák a következőket kérték:
- Az RGIS az egyes gazdasági vezetőkkel együttműködve dolgozzon
- Éves és fél évenkénti ellenőrzések
- Az RGIS összegyűjti az összes adatot, és azt feltölti az iskolák által kért formátumba
- Minden RGIS alkalmazottnak felhívták a figyelmét, hogy gyerekek jelenlétében kell dolgozzon
MEGOLDÁS
Az RGIS az iskolák gazdasági vezetőivel együttműködve a következőket végezte el:
- Az RGIS 2-10 fős csapatokat küldött minden iskolába, hogy iskolánként 5-6 óra alatt elvégezzék az eszköz leltárat
- Az egyes iskolák általában 500-2000 eszközzel rendelkeztek
- Az adatgyűjtési mezők tartalmazzák: cikkszám, leírás, gyártmány, típus és sorozatszám
- Az RGIS betöltötte a meglévő fájlokat, beolvasta az eszközszámokat, és ellenőrizte, hogy az összes adatmező adatai helyesek-e
- Minden új eszközhöz új számot rendeltek, és összegyűjtötték az összes vonatkozó információt és adatot
- A le leltározott eszközök között légkondicionáló egységek, vezeték nélküli hozzáférési pontok, adatprojektorok, laptopok, iPadek, televíziók, fénymásolók, szerverek, kommunikációs szekrények, sport- és játszótéri felszerelések, hangszerek és szerszámok szerepeltek. A székeket és asztalokat is fel vették. (nem kaptak egyedi cikkszámot)
- Az RGIS rendelkezésre bocsátott egy „nem található listát” annak érdekében, hogy az iskola végre tudja hajtani az eszköznyilvántartás frissítését
EREDMÉNYEK
Az RGIS-szel való partnerség révén az iskolák a következő előnyökhöz jutottak:
- Frissült az eszköznyilvántartás
- A régi eszközöket eltávolították az iskolák leltárából
- Új, korábban nem nyilvántartott talált eszközök kerültek felvételre
- A gazdasági vezetők mostantól a frissített listáról folytathatják a karbantartást
- Csökkentették a már meglévő eszközök megrendelését